transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cand s-a decis relansarea Asirom, strategia multi-brand Vienna Insurance Group a fost: ~ Asirom este prenumele si Vienna Insurance Group este numele, iar  principala misune ~ a agentiei a fost reinnoirea si repozitionarea imaginii Asirom. lma ...

Interviu
UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015 UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015

Veniturile operaţionale consolidate s-au plasat la un nivel robust anul trecut, de 1,52 miliarde de lei (342 milioane de euro), în pofida contextului marcat de reducerea continuă a marjelor de dobândă din piaţă. Cheltuielile...

citeste mai mult
Editorial
Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate

Cu Optimo Card, cel mai nou credit de cumpărături în magazin, clientii Credit Europe Bank pot face achizitii de bunuri cu valoare mare, cu rate accesibile, la o dobândă de 19%. Optimo Card este un produs inovator ce le oferă clientilor...

citeste mai mult
Noutati
Black Friday 2017 cu reduceri de pana la 95% la PretzMic.ro
In Shopping City Galati, NEPI Rockcastle aduce zeci de branduri noi
Mecadon - echipamente si accesorii pentru ridicat, manevrat si ancorat sarcini
Sfaturi utile pentru achizitionarea unui compresor de aer cu rezervor mic
Cursuri de gatit si alte evenimente culinare organizate special
Usi de interior si de exterior, in armonie cu restul spatiului

Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTbank - un proiect:


Smart Press
Ashley & Holmes-lma a realizat campania de relansare Asirom

Ashley & Holmes-lma a realizat campania de relansare Asirom

Cand s-a decis relansarea Asirom, strategia multi-brand Vienna Insurance Group a fost: Asirom este "prenumele" si "Vienna Insurance Group" este numele, iar  principala misune a agentiei a fost reinnoirea si repozitionarea imaginii Asirom. lma International si Ashley & Holmes au lucrat impreuna la acest proiect, executand campania ATL, strategia de media si a conferintei de presa, evenimentul de lansare, identitatea brandului, strategia de comunicare pana in 2010, platforma pentru urmatoarele proiecte speciale si nu in ultimul rand strategia si rebranding-ul online.

In peisajul pietei romanesti de asigurari, Asirom e marca ce beneficiaza de cea mai solida istorie cu consumatorul. Este singura asigurare ce exista pe piata "dinainte de ‘89" - ceea ce face ca notorietatea marcii sa fie extrem de crescuta, mai cu seama in randul paturii mai mature a target-ului. Este asigurarea romaneasca prin excelenta - diferentiator puternic, care nu trebuia "ingropat" si inlocuit, ci fructificat.

Primul pas a fost gasirea unui simbol romanesc relevant pentru beneficiile oferite de o companie de asigurari, un simbol de care publicul roman sa se simta atasat si - in mod ideal - mandru. Practic, efortul din spatele noii comunicari a marcii Asirom a fost mult mai mult unul de analiza decat de creatie propriu-zisa.

"Cand ne-a venit ideea asocierii Asirom cu ciobanescul mioritic, am tresarit cu totii surprinsi. Apoi am inceput sa intoarcem noul simbol pe toate partile. Si tot ce descopeream nu facea decat sa il valideze: dincolo de constatarea evidenta a faptului ca atat produsul nostru, cat si simbolul ales sa il comunice, reprezentau "prieteni statornici ai romanului", ambele aveau o istorie - in mod aproape incredibil - similara", au declarat reprezentantii agentiei.

"Dupa o perioada in care a fost data uitarii, rasa ciobanesc mioritic a fost omologata in mai 2004; din acel moment, a inceput o perioada de "revival" al acestei rase. Romanii au redescoperit un bun national de care sunt, din nou, atasati si mandri. Imensa simpatie pentru ciobanescul mioritic, acest adevarat simbol al Romaniei si atributele de legatura cum ar fi siguranta si protectia , loialitatea, puterea, increderea, experienta si prietenia, sunt exact valorile pe care Asirom vrea sa le comunice prin "Asirom - Prietenul statornic al romanului", a mentionat Nikolaus Riegler - General Manager lma International.

"Primele ecouri ale noii imagini Asirom, care deja s-au facut simtite pe piata, confirma ca munca noastra de "pastori ai brandului" a fost bine facuta. Asirom a fost, este si ramane Brandul Romanesc de Asigurari de pe piata, bucurandu-se de o familie internationala care garanteaza putere si durabilitate", a adaugat Dimitris Tranakas, Regional Director Ashley Worldgroup

Zen|Team Romania - divizia de digital Ashley&Holmes-lma a finalizat prima parte a rebranding-ului website-ului Asirom, www.Asirom.ro. "Noul website Asirom are un look curat si modern in linie cu noua identitate Asirom. Avand in vedere ca un asemenea site se adreseaza in mod special clientilor sau potentialilor clienti Asirom, pentru noi a fost prioritar sa asiguram o navigare cat mai usoara si sa asiguram un acces direct la principalele categorii de produse pe care le-am pozitionat in layout-ul paginii principale", a precizat Andreea Guidea, general manager Zen|team.

"Feedbackul primit de la client si de la vizitatori a fost unul extrem de pozitiv iar in acest moment lucram la cea de-a doua parte a proiectului care presupune introducerea unor instrumente de lucru suplimentare atat pentru reteaua interna cat si pentru utilizatori". Zen|Team Romania s-a lansat la inceputul lui 2008 completand oferta de servicii oferite de Ashley&Holmes-lma, parte a Ashley Worldgroup - agentie de publicitate regionala cu birouri in 12 tari.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTbank