In perioada ianuarie - februarie, reducerile de preturi atind cotele maxime in ~ magazinele de imbracaminte si incaltaminte. In sectorul de fashion, datorita concurentei acerbe ~ dintre retaileri, evident ca cele mai insemnate discounturi se intalnesc in ...

Interviu
UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015 UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015

Veniturile operaţionale consolidate s-au plasat la un nivel robust anul trecut, de 1,52 miliarde de lei (342 milioane de euro), în pofida contextului marcat de reducerea continuă a marjelor de dobândă din piaţă. Cheltuielile...

citeste mai mult
Editorial
Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate

Cu Optimo Card, cel mai nou credit de cumpărături în magazin, clientii Credit Europe Bank pot face achizitii de bunuri cu valoare mare, cu rate accesibile, la o dobândă de 19%. Optimo Card este un produs inovator ce le oferă clientilor...

citeste mai mult
Noutati
Solutii profesionale pentru reparatii alternatoare - service in Bucuresti
PRwave.ro implineste 12 ani de activitate
Tipuri de solutii call center pentru maximizarea profitului companiilor
Romania, o piata inca foarte atractiva pentru solutiile de call center
Strategii simple pentru o mai buna gestionare a banilor
Cutia cu Zambete - eveniment al Asociatiei United Hands Romania pentru 120 de copii din centre de plasament

Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTbank - un proiect:


Smart Press
Magazinele de imbracaminte si incaltaminte, in perioada reducerilor maxime

Magazinele de imbracaminte si incaltaminte, in perioada reducerilor maxime

In perioada ianuarie - februarie, reducerile de preturi atind cotele maxime in magazinele de imbracaminte si incaltaminte. In sectorul de fashion, datorita concurentei acerbe dintre retaileri, evident ca cele mai insemnate discounturi se intalnesc in cazul produselor pentru femei.

Si in mediul online, incaltaminte dama din piele se poate gasi la preturi mai mici in aceasta perioada, in unele magazine foarte cunoscute. Atentie insa la "capcanele" politicilor de marketing. In unele cazuri, poti ajunge sa platesti mai mult pentru brand si mai putin pentru calitatea in sine a produsului. Astfel, in perioadele de reduceri, unele preturi devin mai degraba... "normale", decat mici.

In schimb, pe internet exista si magazine online cu un raport calitate / pret foarte bun, acolo unde poti identifica mereu produse ce reprezinta deal-uri excelente. Vrei poate sandale de dama online? Nu trebuie sa vanezi reduceri, poti gasi online oricand produse de foarte buna calitate, inclusiv articole fabricate in tara noastra, cu foarte multa atentie.

In prezent, reducerile la incaltamintea de dama se gasesc in special in mall-uri, precum si in magazinele online de brand. Retailerii scad preturile mai ales la incaltamintea din sezonul rece, asadar ghete, cizme, botine si alte asemenea pot fi cumparate acum la preturi semnificativ mai reduse decat in lunile anterioare. "Vanatoarea" de discounturi poate fi placuta, insa pot aparea si dezamagiri, daca observi ca exact marimile care te intereseaza nu mai sunt disponibile...

Lichiditarea de stocuri este iminenta cu precadere in mediul offline. Acolo, magazinele de fashion au nevoie urgenta de spatiu pentru a putea expune colectiile noi - sezonul primavara - vara 2017. Evident, sandalele si alte asemenea articole de incaltaminte vor fi in prim-plan.

Tot mai multe persoane din Romania apreciaza mai nou comertul online, bucurandu-se de simplitatea procesului de selectie si comanda, de preturile prietenoase, dar si de confortul general. Astfel, poti cumpara simplu si rapid tot ceea ce te intereseaza, poti chiar plati cu cardul online, urmand sa primesti produsele dorite in cel mai scurt timp, prin intermediul firmelor de curierat. Statisticile oficiale arata ca an de an se inregistreaza cresteri masive ale comenzilor din e-commerce, din toate punctele de vedere: numar clienti, frecventa clienti, numar comenzi, valoare comenzi, plati online etc.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTbank