transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Publicitatea online capata o felie tot mai mare in mixul de media ~ al marilor companii, inclusib pe segmentul de banking. An de an, se ~ observa cresterea expunerii bancilor in mediul online, atat in partea de promovare ~ clasica (bannere display), cat si ...

Interviu
UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015 UniCredit Bank a obtinut un profit net consolidat de 269,5 milioane de lei in 2015

Veniturile operaţionale consolidate s-au plasat la un nivel robust anul trecut, de 1,52 miliarde de lei (342 milioane de euro), în pofida contextului marcat de reducerea continuă a marjelor de dobândă din piaţă. Cheltuielile...

citeste mai mult
Editorial
Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate Optimo Card de la Credit Europe Bank - card de credit ce permite 18, 24 sau 36 de rate

Cu Optimo Card, cel mai nou credit de cumpărături în magazin, clientii Credit Europe Bank pot face achizitii de bunuri cu valoare mare, cu rate accesibile, la o dobândă de 19%. Optimo Card este un produs inovator ce le oferă clientilor...

citeste mai mult
Noutati
Fashion in era digitala: online-ul castiga teren in industria de specialitate
Oferta Telekom Banking, lansata de Telekom Romania si Alior Bank
Poseidon Residence - apartamente duplex pe malul lacului Plumbuita din Bucuresti
Cand ai terminat bugetul, ai inchis campania. Cu un influentator nu e asa simplu
Piata de pariuri online intra pe drumul spre maturitate
Treci peste barierele traditionale ale marketingului si testeaza puterea Influence Marketing

Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTbank - un proiect:


Smart Press
Bancile genereaza tot mai multe vanzari prin marketing online

Bancile genereaza tot mai multe vanzari prin marketing online

Publicitatea online capata o "felie" tot mai mare in mixul de media al marilor companii, inclusib pe segmentul de banking. An de an, se observa cresterea expunerii bancilor in mediul online, atat in partea de promovare clasica (bannere display), cat si prin promovare contextuala, PR, comunicare si promovare pe retelele de socializare (mai ales pe Facebook).

Mai mult decat atat, apar campanii special implementate in online de unele dintre cele mai mari banci. Nume precum Banca Transilvania, BRD sau Raiffeisen Bank au avut de exemplu campanii foarte bine dezvoltate de Black Friday. Pe an ce trece, se observa tot mai mult interesul bancilor pentru atragerea publicului pe care il identifica usor in mediul online. Este vorba pana la urma de targetul "perfect": persoane active, cu venituri medii si mari, cu studii superioare, care au un comportament de consum dinamic si in acelasi timp responsabil.

Marile banci au acum departamente cu responsabilitati speciale in zona online, colaborand in acelasi timp cu agentii de PR, publicitate si marketing pentru dezvoltarea unor campanii cat mai puternice pe internet. Astazi, website-urile bancilor tin cont de cele mai noi tendinte si preferinte ale publicului: se pot gasi suficiente informatii pe website-uri, se poate aplica online pentru solicitarea de produse bancare. Paginile de Facebook au devenit chiar o componenta activa a serviciului de relatii cu clientii; unele banci chiar "vaneaza" comentariile postate de utilizatori pe paginile personale de Facebook, incercand sa-i contacteze pe acestia pentru a le rezolva unele nemultumiri exprimate "in public".

Bancile continua sa fie foarte prezente in mod fizic pe piata financiara, dar isi transfera o parte din activitate in zona de internet banking si mobile banking. Oricum, online-ul ajuta si pentru dezvoltarea offline-ului, pentru ca orice utilizator, oricat de dispus ar fi acesta la banking online si plati pe internet, ramane o persoana fizica cu nevoi si in zona offline - ATM-uri, ghisee bancare etc. In noua epoca "smart", bankingul reuseste sa faca un mix destept intre online si offline, folosind ceea ce conteaza din ambele dimensiuni.

Indiferent ca vorbim despre banci, alte mari companii sau IMM-uri, a colabora cu o agentie de promovare online cu experienta este vital pentru business in cazul oricarei firme.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTbank